16. GRY ZERO 4 gry. 679 bajty.
Start oparty na demie ZERO MUSIC, w zasadzie na samym loaderze.
Ramka z biegnącymi kolorami plus fonty 3D z których byłem dumny - sprawiające wrażenie wypukłości

Są konstruowane "w biegu" ze standardowych, procedura wyświetlania ma tylko kilka bajtów więcej niż dla zwykłych pogrubionych 2x1! Użyte były tylko w taśmowym loaderze do ZERO MUSIC i w loaderze dyskowym (na Opusa), który odliczał na ekranie pozostałe do załadowania sektory

Niestety ta wersja odjechała razem z Opusem...
Krok dalej na drodze przenoszenia do asemblera - nie tylko podwójny PRINT jest w końcu całkowicie w asemblerze, a także początkowe ustalanie kolorów. Tym razem start nie używa przerwań, a też działa płynnie.
A na liście gry "podręczne", które przetrwały na dyskietce 3", czyli gry w które ostatnio grywałem, lub słuchałem muzyki (Ramparts).
Można zwiększać ilość gier, ale trzeba to robić co 2, żeby ilość kwadracików obwodu była podzielna przez 8, czyli praktycznie +2 lub +4. Przy +4 trzeba będzie kombinować bo, choć tego nie widać, jednak jest rysowana ramka, a wyjdzie na dwie dolne linie.
Maksymalnie (co 1 wiersz) wejdzie 16 gier.